ODPOŠILJANJE IZDELKOV ❥ isti dan nakupa ali ❥ do 3 delovne dni…malce različno…

Seveda se vedno potrudim, da čim prej odpošljem tvoj izdelek…ali še isti dan nakupa ali do 3 del. dni od tvojega nakupa, odvisno ali je izdelek na zalogi ali ga je treba še pripraviti, izdelati zate.

Gre za butične, ročno izdelane izdelke, ki se izdelujejo / šivajo tudi vsak dan sproti, da lahko ponudim prav vse modele, v vseh velikostih, različne barve in tudi šivanje po TVOJI meri.

Tako so nekateri izdelki v večini predstavljeni tudi kot VZORČKI ZA NAROČILA in niso vsi na zalogi v vseh velikostih, barvah…

Vedno se pa seveda zelo potrudim, da izdelke odpošljem v najkrajšem možnem času. Čas dobave je odvisen tudi od praznikov, ter sobote in nedelje.

Paketke pošiljam preko Pošte Slovenije in dostavni rok, po njihovem pravilniku, je do 3 delovne dni. Običajno pa so v praksi paketki dostavljeni naslednji dan po odposlanem.

Pri izbiri plačila z NAKAZILOM NA TRR, izdelke odpošljem po prejetem plačilu / nakazilu na TRR podjetja.


STROŠEK DOSTAVE

CENE IZDELKOV NE VKLJUČUJEJO STROŠKA DOSTAVE – ta je vedno naveden v košarici ob tvojem nakupu.

Za nakupe / naročila nad 120 € je dostava BREZPLAČNA

Za nakupe / naročila izdelkov do 120 € je strošek dostave:

Manjši, lažji izdelki (drobižke, toaletke, obeski, nakit…): 2,90 €

Oblačila in torbice: 4,50 € in 5,50 € / odvisno od teže izdelkov


PLAČILO Z NAKAZILOM na TRR 

Vrednost izdelka + strošek dostave, poravnaš z nakazilom na TRR, na osnovi na mail prejete izpolnjene položnice.

❥ NOVO ❥ prejmeš položnico s QR kodo, da jo lahko le poskeniraš s telefonom in nakazilo zelo hitro urediš.

Če nimaš spletne banke pa poravnaš na banki, pošti, bencinskem servisu…

Ta način plačila je zate ugodnejši, zaradi nižjega stroška dostave, saj se s tem izogneš dodatnemu strošku odkupnine in poštnim provizijam.

Po opravljenem nakupu oz. naročilu izdelkov, avtomatsko prejmeš na tvoj mail podatke za plačilo. Ni potrebno čakati na predračun, zato je pomembno, da navedeš pravilen mail, na katerem si dosegljiv-a.


PLAČILO PO POVZETJU / ODKUPNINA 

Vrednost izdelka in strošek dostave poravnaš poštnemu uslužbencu, ob dostavi na dom oz. prevzemu izdelkov na tvoji najbližji pošti. Pri izbiri tega načina plačila je ta strošek malce višji, odkupnina pa ob strošku dostave znaša še dodatna 2 €, pošta pa obračuna tudi še njihovo provizijo. Žal na ta strošek ne morem vplivati.


VRAČILO IZDELKOV / REKLAMACIJE ♡ Vila je PRIJAZNA TRGOVINA ♡ 

Brez skrbi, tvoj nakup je brez rizika in morebitnega strahu, kaj če ti izdelek ne ustreza. Vračilo je možno in se vse vedno dogovorimo tako, kot je zate najbolje, brez kompliciranja. 

Pri nakupu izdelkov v spl. trgovinici VILA DARILA, imaš možnost vračila nenošenega, neuporabljenega izdelka, če ti ob prejetju ne ustreza, ti oblačilo ni prav ali všeč, ti ne ustreza velikost/model…vedno je možno seveda VRAČILO DENARJA ali možnost menjave, tako da brez skrbi.

V primeru vračila, te le prosim, da to storiš čim prej. Izdelkov, ko je izdelek pri tebi že dlje časa, mesec, dva in več, se ne more vračati. 

Popolnoma razumljivo je, če izdelka / oblačila ne moreš pred nakupom poskusiti oz. videti “v živo”, da se lahko zgodi, da ti karkoli ne ustreza. Tako da v tem primeru, lahko seveda izdelek nenošen vrneš in se dogovoriva za najugodnejšo možnost zate. 

Čim prej oz. najkasneje v roku 8 dni, od prejema izdelka, me le prosim obvesti na mail o vračilu izdelka in se naprej dogovoriva o možnostih glede vračila.


VRAČILO KUPNINE / DENARJA: vračilo kupnine na tvoj TRR, torej vrne se celoten znesek, ki si ga plačal-a ob nakupu za izbran izdelek + strošek dostave. ki si ga plačala ob nakupu. Tvoj strošek je pa poštnina, ki jo poravnaš na pošti, ko odpošlješ izdelek nazaj v Vilo.

MENJAVA OBLAČILA / IZDELKA ZA NOV IZDELEK: v primeru, da ti velikost, barva, material, karkoli ne ustreza…in bi vseeno želela enak ali zelo podoben izdelek, ti lahko izdelam nov izdelek ali ga le zamenjava za drug izdelek.

V vsakem primeru se glede vračila dogovoriva tako, da si zadovoljna in da je zate najbolje.

Reklamacije in vračila so zelo redka, ampak včasih pa se le zgodi, da seveda kakšna stvar ne ustreza. In takrat se dogovorimo za katero izmed teh rešitev.

V primeru vračila, pa morajo seveda biti izdelki brezhibni, nepoškodovani, nenošeni in obvezno s priloženim računom. Le tako se lahko upošteva vračilo/reklamacija.

Na vsa morebitna vprašanja, glede DOSTAVE, VRAČIL oz. nasplošno glede nakupov in naročil izdelkov, ti bom z veseljem odgovorila in pomagala.

Lahko me kontaktiraš na mail ali po telefonu, sem ti vedno z veseljem na voljo:

info@vila-darila.si ali GSM: 041 684 549…moje ime je Jasna