DOSTAVA IZDELKOV 

Naročene izdelke, izdelane po meri/po želji in tiste iz zaloge, za katere opraviš nakup v spl. trgovinici, odpošljemo po pošti, na želen oz. podan naslov. Pošiljke dostavlja Pošta Slovenije.

CENE IZDELKOV NE VKLJUČUJEJO STROŠKA DOSTAVE – ta je naveden v košarici ob tvojem nakupu


ODPOŠILJANJE oz. ROK DOBAVE IZDELKOV – do 3 DELOVNE DNI od tvojega nakupa

Zadnje čase je zelo povečan obseg dela. Gre za butične, handmade izdelke, ki se izdelujejo/šivajo tudi vsak dan sproti, da vam lahko ponudimo prav vse modele/velikosti in tudi šivanje po meri. 

Vedno se pa seveda zelo potrudimo, da izdelke odpošljemo v najkrajšem možnem času. Čas dobave je odvisen tudi od praznikov, ter sobote in nedelje. Rok dostave Pošte Slovenije je po njihovem pravilniku do 3 delovne dni. V praksi pa pošta nekatere pošiljke dostavi običajno naslednji delovni dan, po odposlanem.

Pri izbiri plačila po predračunu, izdelke odpošljem vedno po prejetem plačilu na TRR podjetja.


STROŠEK DOSTAVE

Pri večini izdelkov je ta strošek 3,50 €, za manjše/lažje izdelke, kot so darilni boni, nakit, toaletke… je dostava 2,50 €.

Za nakupe/naročila nad 80 € je strošek dostave BREZPLAČEN


PLAČILO PO PREDRAČUNU na TRR 

Vrednost izdelka + strošek dostave, poravnaš z nakazilom na TRR, na osnovi predračuna, ki ga prejmeš na mail.

Ta način plačila je zate ugodnejši, zaradi nižjega stroška poštnine, saj se s tem izogneš dodatnemu strošku odkupnine in poštnim provizijam.

Po opravljenem nakupu oz. naročilu oblačil, ti na mail pošljem predračun za plačilo, z vsemi potrebnimi podatki za nakazilo in stroškom dostave.


PLAČILO PO POVZETJU / ODKUPNINA 

Vrednost izdelka in strošek dostave poravnaš poštnemu uslužbencu, ob dostavi na dom oz. prevzemu izdelkov na tvoji najbližji pošti. Pri izbiri tega načina plačila je ta strošek višji, odkupnina pa znaša še dodatna 2 €, pošta pa obračuna tudi njihovo provizijo. Žal na ta strošek ne morem vplivati.


VRAČILO IZDELKOV / REKLAMACIJE ♡ VILA je PRIJAZNA TRGOVINA ♡ 

Tvoj nakup ali naročilo oblačil po meri, JE BREZ RIZIKA, brez skrbi in morebitnega strahu. Vračilo je možno in se vse dogovorimo tako, kot je zate najbolje.

Pri nakupu izdelkov iz zaloge oz. naročilu oblačil po meri/po želji, v spl. trgovinici VILA DARILA, imaš vedno možnost vračila NENOŠENEGA IZDELKA, če ti karkoli ne ustreza, ti oblačilo ni prav ali všeč, ti ne ustreza velikost/model…vedno je možno tudi VRAČILO DENARJA, tako da brez skrbi.

Popolnoma razumljivo je, če oblačila ne moreš pred nakupom poskusiti oz. videti “v živo”, da se lahko zgodi, da ti karkoli ne ustreza. Tako da v tem primeru, lahko seveda izdelek nenošen vrneš in se dogovoriva za najugodnejšo možnost zate. 

Čimprej oz. najkasneje v roku 5 dni, od prejema izdelka, me prosim obvesti na mail o vračilu izdelka in se naprej dogovoriva o možnostih glede vračila.

VRAČILO KUPNINE / DENARJA: vračilo kupnine na tvoj TRR, torej znesek, ki si ga plačal-a ob nakupu za izbran izdelek. Strošek dostave (pakiranje + poštnina), ki je bil obračunan ob nakupu izdelka se ne vrača. Tvoj strošek je tudi poštnina, ko odpošlješ izdelek nazaj v Vilo.

MENJAVA OBLAČILA ZA NOV IZDELEK: v primeru, da je odstopanje res veliko, ali so hlače/kiklca prekratke ali preozke, kroj, velikost ne ustreza… in bi vseeno želela enak ali podoben izdelek, ti lahko izdelam novo oblačilo ali ga zamenjava za drugo velikost.

POPRAVILO: če gre za predolgo kiklco/hlače, malce preozko ali preširoko majčko, tuniko, krilo se seveda da popraviti, če to želiš. Popravilo je brezplačno, le izdelek mi pošlješ nazaj po pošti in plačaš strošek poštnine. Seveda to narediva le v primeru, če ti je izdelek všeč, ti kroj ustreza in je potrebna le manjša sprememba oz. popravilo.

V vsakem primeru se glede vračila dogovoriva tako, da si zadovoljna in da je zate najbolje. Reklamacije in vračila so zelo redka, ampak včasih pa se le zgodi, da seveda kakšna stvar ne ustreza. In takrat se dogovorimo za katero izmed teh rešitev.

V primeru vračila, pa morajo seveda biti izdelki brezhibni, nepoškodovani, nenošeni in obvezno s priloženim računom. Le tako se lahko upošteva vračilo/reklamacija.

Na vsa morebitna vprašanja, glede DOSTAVE, VRAČIL oz. nasplošno glede nakupov in naročil izdelkov, ti bom z veseljem odgovorila in pomagala.

Lahko me kontaktiraš na mail ali po telefonu

info@vila-darila.si ali GSM: 041 684 549