DOSTAVA IZDELKOV 

Naročene izdelke, izdelane po meri/po želji in tiste iz zaloge, za katere opraviš nakup v spl. trgovinici, odpošljem po pošti, na želen oz. podan naslov. Pošiljko dostavi Pošta Slovenije.

CENE IZDELKOV NE VKLJUČUJEJO STROŠKA POŠTNINE/DOSTAVE – poštnina je navedena v košarici ob tvojem nakupu

 


ODPOŠILJANJE oz. ROK DOBAVE IZDELKOV

Do 3 DELOVNE DNI od tvojega nakupa

Vedno se potrudim, da izdelke odpošljem v najkrajšem možnem času. Čas dobave je odvisen tudi od praznikov, ter sobote in nedelje. Rok dostave Pošte Slovenije je po njihovem pravilniku lahko tudi do 3 delovne dni. V praksi pošta dostavi pošiljke običajno naslednji delovni dan, po odposlanem.

Pri izbiri plačila po predračunu, izdelke odpošljem vedno po prejetem plačilu na TRR podjetja.

 


STROŠEK POŠTNINE / DOSTAVE / PAKIRANJA

Pri večini izdelkov je ta strošek 3,50 €, za manjše/lažje izdelke, kot so darilni boni, zapestnice… je dostava 2 €.

Za nakupe/naročila nad 80 € je poštnina BREZPLAČNA

 


PLAČILO PO PREDRAČUNU na TRR 

Vrednost izdelka + poštnino/pakiranje, poravnaš z nakazilom na TRR, na osnovi predračuna, ki ga prejmeš na mail.

Ta način plačila je ugodnejši, zaradi nižjega stroška poštnine, saj se s tem izogneš dodatnemu strošku odkupnine in poštnim provizijam.

Po opravljenem nakupu oz. naročilu oblačil, ti na mail v kratkem pošljem predračun za plačilo, z vsemi potrebnimi podatki za nakazilo in stroškom poštnine.

 


PLAČILO PO POVZETJU / ODKUPNINA 

Vrednost izdelka in poštnino poravnaš poštnemu uslužbencu, ob dostavi na dom oz. prevzemu izdelkov na tvoji najbližji pošti. Pri izbiri tega načina plačila je strošek poštnine višji, odkupnina pošte znaša dodatna 2 €, pošta pa ti obračuna še provizijo. Žal na ta strošek ne morem vplivati.

 


VRAČILO IZDELKOV / REKLAMACIJE ♡ PRIJAZNA TRGOVINA ♡ 

Tvoj nakup ali naročilo oblačil po meri, JE BREZ RIZIKA, brez skrbi in morebitnega strahu. Vračilo je možno in se vse dogovorimo tako, da je zate najbolje.

Pri nakupu izdelkov iz zaloge oz. naročilu oblačil po meri/po želji, v spl. trgovinici VILA DARILA, imaš vedno možnost vračila, če ti karkoli ne ustreza, ti oblačilo ni prav ali všeč, ti ne ustreza velikost/model…vedno je možno tudi VRAČILO DENARJA, tako da brez skrbi.

Popolnoma razumljivo je, če oblačila ne moreš pred nakupom poskusiti oz. videti “v živo”, da se lahko zgodi, da ti karkoli ne ustreza. Tako da v tem primeru, lahko seveda izdelek nenošen vrneš in se dogovoriva za najugodnejšo možnost zate. 

Čimprej oz. najkasneje v roku 5 dni, od prejema izdelka, me prosim obvesti na mail o vračilu izdelka in se naprej dogovoriva o možnostih glede vračila.

VRAČILO KUPNINE / DENARJA: vračilo celotnega zneska, ki si ga plačala ob nakupu, na tvoj TRR, seveda s stroškom poštnine. Tvoj strošek je edino poštnina, ko odpošlješ izdelek nazaj v Vilo.

MENJAVA OBLAČILA ZA NOV IZDELEK: v primeru, da je odstopanje res veliko, ali so hlače/kiklca prekratke ali preozke, kroj, velikost ne ustreza… in bi vseeno želela enak ali podoben izdelek, ti lahko izdelam novo oblačilo ali ga zamenjava za drugo velikost.

POPRAVILO: če gre za predolgo kiklco/hlače, malce preozko ali preširoko majčko, tuniko, krilo se seveda da popraviti, če to želiš. Popravilo je brezplačno, le izdelek mi pošlješ nazaj po pošti in plačaš strošek poštnine. Seveda to narediva le v primeru, če ti je izdelek všeč, ti kroj ustreza in je potrebna le manjša sprememba oz. popravilo.

V vsakem primeru se glede vračila dogovoriva tako, da si zadovoljna in da je zate najbolje. Reklamacije in vračila so zelo redka, ampak včasih pa se le zgodi, da seveda kakšna stvar ne ustreza. In takrat se dogovorimo za katero izmed teh rešitev.

V primeru vračila, pa morajo seveda biti izdelki brezhibni, nepoškodovani, nenošeni in obvezno s priloženim računom. Le tako se lahko upošteva vračilo/reklamacija.

Na vsa morebitna vprašanja, glede DOSTAVE, POŠTNINE, VRAČIL oz. nasplošno glede nakupov in naročil izdelkov, ti bom z veseljem odgovorila in pomagala.

Lahko me kontaktiraš na mail ali po telefonu

info@vila-darila.si ali GSM: 041 684 549