ODPOŠILJANJE IZDELKOV – od 3 do 5 DELOVNIH DNI od tvojega nakupa

Gre za butične, ročno izdelane izdelke, ki se izdelujejo/šivajo tudi vsak dan sproti, da lahko ponudim prav vse modele, v vseh velikostih, različne barve in tudi šivanje po TVOJI meri. Tako so izdelki v večini predstavljeni kot VZORČKI ZA NAROČILA in niso vsi na zalogi.

Vedno se pa seveda zelo potrudim, da izdelke odpošljem v najkrajšem možnem času. Čas dobave je odvisen tudi od praznikov, ter sobote in nedelje.

Rok dostave Pošte Slovenije je po njihovem pravilniku do 3 delovne dni. 

Pri izbiri plačila po predračunu, izdelke odpošljem vedno po prejetem plačilu na TRR podjetja.


Naročene izdelke, za katere opraviš nakup v spl. trgovinici ali jih naročiš preko maila – telefona, ti odpošljem po pošti, na podan naslov. Pošiljke dostavlja Pošta Slovenije.


STROŠEK DOSTAVE

CENE IZDELKOV NE VKLJUČUJEJO STROŠKA DOSTAVE – ta je vedno naveden v košarici ob tvojem nakupu

Pri večini izdelkov je ta strošek 3,90 €, za manjše/lažje izdelke, kot so darilni boni, nakit, kjut malenkosti,… je dostava 2,90 €

Za nakupe/naročila nad 100 € je strošek dostave BREZPLAČEN


PLAČILO PO PREDRAČUNU na TRR 

Vrednost izdelka + strošek dostave, poravnaš z nakazilom na TRR, na osnovi predračuna, ki ti ga osebno pošljem na mail.

Ta način plačila je zate ugodnejši, zaradi nižjega stroška poštnine, saj se s tem izogneš dodatnemu strošku odkupnine in poštnim provizijam.

Po opravljenem nakupu oz. naročilu oblačil, ti na mail osebno pošljem predračun za plačilo, z vsemi potrebnimi podatki za nakazilo in stroškom dostave.


PLAČILO PO POVZETJU / ODKUPNINA 

Vrednost izdelka in strošek dostave poravnaš poštnemu uslužbencu, ob dostavi na dom oz. prevzemu izdelkov na tvoji najbližji pošti. Pri izbiri tega načina plačila je ta strošek višji, odkupnina pa znaša še dodatna 2 €, pošta pa obračuna tudi še njihovo provizijo. Žal na ta strošek ne morem vplivati.


VRAČILO IZDELKOV / REKLAMACIJE ♡ VILA je PRIJAZNA TRGOVINA ♡ 

Tvoj nakup ali naročilo oblačil po meri, JE BREZ RIZIKA, brez skrbi in morebitnega strahu. Vračilo je možno in se vse dogovorimo tako, kot je zate najbolje.

Pri nakupu izdelkov iz zaloge oz. naročilu oblačil po meri/po želji, v spl. trgovinici VILA DARILA, imaš vedno možnost vračila NENOŠENEGA IZDELKA, če ti karkoli ne ustreza, ti oblačilo ni prav ali všeč, ti ne ustreza velikost/model…vedno je možno tudi VRAČILO DENARJA, tako da brez skrbi.

Popolnoma razumljivo je, če oblačila ne moreš pred nakupom poskusiti oz. videti “v živo”, da se lahko zgodi, da ti karkoli ne ustreza. Tako da v tem primeru, lahko seveda izdelek nenošen vrneš in se dogovoriva za najugodnejšo možnost zate. 

Čimprej oz. najkasneje v roku 5 dni, od prejema izdelka, me prosim obvesti na mail o vračilu izdelka in se naprej dogovoriva o možnostih glede vračila.

VRAČILO KUPNINE / DENARJA: vračilo kupnine na tvoj TRR, torej znesek, ki si ga plačal-a ob nakupu za izbran izdelek. Strošek dostave (pakiranje + poštnina), ki je bil obračunan ob nakupu izdelka se ne vrača. Tvoj strošek je tudi poštnina, ko odpošlješ izdelek nazaj v Vilo.

MENJAVA OBLAČILA ZA NOV IZDELEK: v primeru, da je odstopanje res veliko, ali so hlače/kiklca prekratke ali preozke, kroj, velikost ne ustreza… in bi vseeno želela enak ali podoben izdelek, ti lahko izdelam novo oblačilo ali ga zamenjava za drugo velikost.

POPRAVILO: če gre za predolgo kiklco/hlače, malce preozko ali preširoko majčko, tuniko, krilo se seveda da popraviti, če to želiš. Popravilo je brezplačno, le izdelek mi pošlješ nazaj po pošti in plačaš strošek poštnine. Seveda to narediva le v primeru, če ti je izdelek všeč, ti kroj ustreza in je potrebna le manjša sprememba oz. popravilo.

V vsakem primeru se glede vračila dogovoriva tako, da si zadovoljna in da je zate najbolje. Reklamacije in vračila so zelo redka, ampak včasih pa se le zgodi, da seveda kakšna stvar ne ustreza. In takrat se dogovorimo za katero izmed teh rešitev.

V primeru vračila, pa morajo seveda biti izdelki brezhibni, nepoškodovani, nenošeni in obvezno s priloženim računom. Le tako se lahko upošteva vračilo/reklamacija.

Na vsa morebitna vprašanja, glede DOSTAVE, VRAČIL oz. nasplošno glede nakupov in naročil izdelkov, ti bom z veseljem odgovorila in pomagala.

Lahko me kontaktiraš na mail ali po telefonu:

info@vila-darila.si ali GSM: 041 684 549